Bilägare

Vi har blivit bilägare till en 2010 Dodge Charger! Ni som är vän med mig på facebook eller följer mig på Instagram vet säkert redan, men här har ni bilen! Vi var och tittade på två olika bilar, en 2007:a och en 2010:a igår. Den förstnämda hade fel motor med för mycket problem, och den här var alldeles för dyr. De ville ha för mycket pengar i månaden, så CJ tackade nej och gick hem. Tre timmar senare ringde dem och sade att de kan möta våra krav, så vi åkte ner igen och tittade. Efter fyra timmar hos bilförsäljaren och massa kompromisser skrev CJ på papprena och blev bilägare. Han fick en otroligt bra ränta för att vara 21 år och köpare första gången. Jag står inte med som ägare på pappret då jag varken har kreditkort eller Credit Score (kreditvärdighet) i det här landet. CJ:s första bil (Ford F250 från 1972) är inte gjord för att köras varje dag och den har börjat lägga av på oss nu, så det är så skönt att ha en bil vi kan förlita oss på. Men lite läskigt är det allt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygg bil! :)

2012-05-20 @ 18:55:15
Postat av: Juana

Aah coolt!

Många många vuxenpoäng :P

2012-05-21 @ 02:49:06
Postat av: Danne

men fy fan vad fuskigt! :P

2012-05-21 @ 18:15:20
Postat av: Anonym

vadå "för mycket pengar i månaden??" betalar ni i månaden för bilen??

2012-05-21 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback