Sore legs today, nice looking legs tomorrow.

I've got some good news! Min PT tackade ja till sitt nya jobb, men det sattes på "hold" för tillfället. Så vi kan fortfarande träna tillsammans! Idag firade han att jag var tillbaka efter nio dagars vila då jag var sjuk. Jag dog nästan. Vi körde 45 degree leg press 183 lbs, walking lunges, box jumps, sumo squats with weights, narrow squats with weights, deep sumo squats with weights, inner thigh och calf raises with weights. Det var tempo tempo tempo och när vi var klara snubblade jag på mina ben. Jag är sådär härligt klantig och sedan kändes benen som blyklumpar. Kroppen var väldigt seg efter att ha varit sjuk, så jag svettades som jag vore i en regnskog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback