sjuk sjuk sjuk

Här ligger jag och tycker synd om mig själv. Jag hostade och svettades av febern hela natten så jag stannade hemma från skolan. Mailade min matteprofessor och sade att jag var sjuk, han var så glad att jag fått MVG på alla prov så han mailade läxan till mig så jag inte skulle förlora poäng. Score! Jag har dessutom tappat matlusten, det har aldrig hänt förut. Jag fick i mig nästan 80 g marabou och det är det enda jag ätit idag. Ripley har tagit hand om mig hela dagen genom att slicka på mina armar så fort han får chansen. Antar att han försöker få mig att må bättre. Nu har han somnat på balkongen och jag väntar på att big Joe ska komma förbi med hostmedicin och sprite zero. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback