IKEA

Idag åkte vi iväg till IKEA som ligger ca 40 minuter motorväg från oss. Jag körde och jag får då panik när det blir smockfullt på motorvägen och man ska över fyra filer. Iiiih... hur som helst! Vi kom hem med en del smågrejer och självklart lite svensk mat! Hade totalt missat att IKEA inte längre säljer annan mat än sitt egna märke. Tråkigt. Jag fick med mig lite choklad, dock smakade det långt ifrån marabou. Jag fick även prata svenska med en trevlig kvinna i affären! Made me feel just like home.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör du manuel eller automat i sverige ? och har du några tips inför uppkörning?

2012-03-25 @ 16:15:08
Postat av: Vickan

Jag har läst din blogg sedan du åkte till USA som utbytesstudent, tror ja sträckläste den innan det med hehe.

Jag ska åka till USA som utbytesstudent nu till hösten. Kom till Gilbert I AZ (om du vet var det är?)

Din blogg är superbra! Jag tycker ditt liv verkar vara så otroligt häftigt och det är väldigt inspirerade att se att man kan göra så mycket som jag bara kan tro är en dröm,, Tack för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback