Home is where your heart is?

Efter mycket funderande så har jag besämt mig för att inte komma hem till Sverige i sommar. Jag har varken råd eller tid att komma. Tråkigt, men ändå är det skönt att slippa stressa.

Om ca en vecka kommer en av mina vänner hit och stannar i tre veckor. Efter hon åker hem har jag och CJ tre veckor och sedan kommer en av mina andra vänner hit i två veckor! Två dagar efter hon åker hem så kommer CJ:s biologiska lillasyster från Florida. De har aldrig träffats så det kommer vara en upplevelse! Sedan kommer min mamma och morbror i slutet på juli och stannar i två veckor.

Det var tänkt att jag skulle försöka hinna hem två veckor i juni men nu blir det inte så. Jag har inte råd att lägga ut $1310 på en flygbiljett, och jag vill så gärna spendera sommaren med CJ! Så Sverige, vi ses nog till jul igen! Jag ser dock jättemycket fram emot att mina vänner kommer hit. Det ska bli så kul att visa dem Phoenix, även om en av dem har varit här tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback