Hey I heard you were a wild one!

DAGENS VILL HA: en vecka längre spring break!
DAGENS KLÄDSEL: just nu shorts och favorittröjan! tidigare: träningskläder.
DAGENS SMINK: nada
DAGENS FRISYR: nytvättat och uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: killen på Subway flörtade med mig. I've still got it!!
DAGENS LÅT: Flo Rida feat. Sia - Wild Ones
DAGENS PLANER: sova snart! 
DAGENS SAKNAD: Sverige
DAGENS DUMMASTE: idioter i det här landet som inte kan köra bil
DAGENS SJUKA: träningsvärken i benen. Fruktansvärt. Måste käka ibuprofen
DAGENS DROG: ingenting
DAGENS ROLIGASTE: träningspasset med min PT. Vi körde rygg och biceps.
DAGENS FAVORIT: min nya klänning jag köpte.
DAGENS KÖP: klänning, sportbh och tvål (va kul det är att måste köpa tvål...)
DAGENS GODIS: chocolate chip cookie! 
DAGENS HUMÖR: glad och full av energi!
DAGENS ORD: eh, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback