Erat himla midsommarfirande...

När ni uppdaterade hundra bilder av underbara Sverige på facebook och instagram så satt jag och käkade en munk... visserligen på det bästa munkhaket i stan, men ändå. Åh vad jag önskade att jag var i Sverige just då!
 
Jag har tagit lite ledigt från bloggen den här helgen. Jag och CJ har njutit av tid tillsammans, något vi inte haft så mycket av på sista tiden på grund av hans jobb och brottningen. 
 
Nästa vecka väntar ingenting speciellt. Jag älskar lata sommardagar men jag hatar att jag inte kan vara utomhus. På onsdag ska det bli 45 grader varmt. Kul. Nåja, såg denna roliga bild i en tidning jag köpte - känner ni igen er?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du under sommaren eller pluggar, eg hur får du ekonomin att gå ihop?

Svar: Jag varken jobbar eller pluggar. Jag jobbar inte då jag inte har visum för det, och jag hade inte råd att ta sommarkurser. Jag får ekonomin att gå runt genom att lägga upp en budget och vara sparsam med pengarna. Under sommaren nu så blir det så klart lite tight med pengar eftersom det är de två sista månaderna innan jag får nytt studielån.
emilia

2012-06-25 @ 06:05:36
Postat av: Sandra

Jag jobbade så det blev inte så mycket firande för mig heller. Haha, ja, jag känner nog igen mig i den där bilden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback