Det är varmt här borta

Åh, det är så varmt här borta. Ripley vägrar gå ut mitt på dagen. Jag och CJ började i alla fall dagen med en promenad med Ripley, vi tog honom till ett ödsligt område här i närheten och lät honom springa fritt. Han är så galen! Efter det så stack jag iväg till gymmet. Dag fyra av magövningarna och det var pest och pina idag. Jag har inte träningsvärk, men det går seeeegt. Hur går det för er? Jag körde även ett benpass som fick mig att grina(!) av utmattning. Jaja, nu ska vi snart iväg till Cindy så vi kan bada med Ripley.

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Vi har flyttat åt Mobbo. Det regnade hela tiden. Cirka 13 grader.



HATA svensk sommar.

Postat av: Elin

Jag måste bara säga tack till dig som skriver denna blogg! Du är en stor inspiration för mig, du har fått mig att vilja bli en sundare och starkare människa! Du har visat mig att det är okej att bli svettig (har alltid känt mig äcklig som svettats på idrotten när inte andra gjort det) och nu ska jag köpa mitt första gymkort imorgon, och då lär det bli en del svett :P

Anyway, tack för att du vågar visa dig själv i denna blogg, och jag ville att du ska veta att du har hjälpt någon härute att bli en starkare person! :)

2012-06-17 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback