Ab Challenge

Så här ser mina progress bilder ut från vår ab challenge. Ibland är det så jävla tråkigt så jag vill spy. Men, snart är vi där! Jag tycker inte jag ser så mycket skillnad - jag insåg också nu att bilderna är omedvetet tagna från olika vinklar så det kan ju påverka hur det ser ut. Jag har ätit som vanligt (försöker äta hälsosamt i veckorna, på helgen brukar jag käka glass eller en munk eller så. Jag har dock ätit mycket vitlöksbröd på senaste tiden..hehe). Jag har även tränat som vanligt, förutom promenader med Ripley varje dag så tränar jag totalt fem ggr i veckan.

Kommentarer
Postat av: erika

jag ändrade just mig, nu ska jag börja göra the ab challenge!! good job

Svar: Kul! Lycka till!
emilia

2012-06-29 @ 19:00:04
Postat av: Linn

håller med ^erika. har själv gått ner i vikt men vill få mer muskler. startar imorgon, tack för att du alltid inspirerar mig emilia!

Svar: Tack själv! Kommentarer som din inspirerar mig. Lycka till!
emilia

Postat av: sanna

Jag ska börja med det på måndag! NU FAN SKA JAG BLI VÄLTRÄNAD!! är trött på att skämmas över något som jag inte har någon anledning till igen egentligen.
En fråga bara, ska man göra alla övningarna en gång per dag eller hur fungerar det?

DU är så jäkla grym. Ser verkligen upp till dig som person. Du är en av mina förebilder!

Svar: Vad härligt att höra! Yes, gör alla övningar på samma gång, en gång om dagen! Jag tycker inte jag har fått drastiskt synliga resultat; dock så känner jag att jag fått resultat! Det går lättare att göra övningarna och det tar inte lika lång tid. Så bli inte omotiverad om du inte ser resultat efter en vecka :) Lycka till och tack för de fina orden!
emilia

2012-06-29 @ 23:39:24
Postat av: Anonym

Hej! har precis börjat läsa din blogg och har några frågor :) hur många år ska du gå på collage? när blev du och din pojkvän tillsammans? Är det inte "att gå mot reglerna" att bli tillsammans med någon under sitt utbytesstudent år? älskar din blogg! :)

2012-06-30 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback