The Dog and the Cat

 
Igår tog vi Ripley hem till Joe - Joe har en katt och det gillade inte Ripley. Jag hade katten i famnen och Ripley fick syn på mig och började skälla. Katten studsade iväg och mitt finger är nu mera upprivet och plåstrat, hehe. Nu sitter jag dock hemma och han sover. Det är molnligt och 30 grader, helt underbart! Förhoppningsvis så regnar det senare. Det har varit fuktigt nu under senaste dagarna då vi är i monsoon säsong. Fuktig luft och 45 grader är outhärdligt, men det är bara under några veckor i juli. Jaja, nu ska jag städa och tvätta - hela området hade nyss strömavbrott men nu är allting tillbaka. Ha en trevlig helg, Sverige!

Kommentarer
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Man kan verkligen se hur reserverad katten är :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback