Yesterday you said tomorrow - what are you waiting for?

Jag tänkte dela med mig av tre bloggar som jag gillar att läsa.

RAW Clarity - Denna tjej är svensk-amerikan och bloggar på engelska. Hon äter raw food och postar en hel del recept på middagar, luncher och snacks. Även juicer. Även om jag inte alls är en anhängare av raw så är hennes blogg riktigt inspirerande när det gäller att äta naturligt.

The Skinny Confidential har en hel del hälosamma recept som hon delar med sig av. Även skönhetstips och träningstips.

Sist, men inte minst. Jonas Colting. Så inspirerande kille! Han springer marathon efter att ha simmat och cyklat gäsliga distanser. Check his blog out!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Så Jonas gör alltså triathlon på ironman distansen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback