Run for your life!

Hej Emilia, ville bara säga att jag älskar din blogg och att det verkar så spännande att se hur du lever i USA, läste lite gamla inlägg nyss och såg att du och CJ skulle springa maraton idag? eller blir det inget antar jag haha :) Hoppas du har det bäst i usa! Kram :)
Hej! Jo, det var ju sagt att jag och CJ skulle springa marathon igår. När jag kom hit i augusti så klarade jag inte av att jogga. Det var så varmt och torrt i luften fram till oktober, ungefär. I och med flytten och skolan så kände jag då att jag inte vill börja träna för att springa ett marathon, då jag tyckte det var för sent att börja. Nu har jag sprungit en del och vant mig mer med klimatet (det är så torrt i luften att man får ont i halsen och så, jag springer med tuggummi för att inte börja hosta, haha..) Men kanske kan jag sikta på ett marathon senare i år, eller nästa år? För CJ:s del så fanns det helt enkelt inte tid mellan skola, 32 timmar jobb i veckan och även brottartränare på kvällarna utöver det. Men förhoppningsvis kan vi göra det någon gång i alla fall! Jag är så klart lite besviken då det skulle vara otroligt häftigt att springa ett marathon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback