Question

Angående träningen så har jag tränat mycket, hårt och mycket. Jag har inte bara tränat mage mage mage, utan hela kroppen. Jag tror inte på punktförbränning, utan tränar du hela kroppen så faller bitarna på plats sedan. Så ena dagen tränar jag ben/rumpa, andra dagen armar/axlar, andra dagen mage/rygg/bröst osv. Sedan joggar jag och tränar kondition på andra sätt. Så, jag har liksom inte bara fokuserat på magen. Angående kosten så äter jag allting, men oftast fullkorn när det gäller kolhydrater. Mycket grönsaker och rotfrukter, och kött så klart. Mycket kyckling och vilt (!) har jag och CJ ätit på sistone. Jag äter inte "lätta" produkter, utan väljer hellre lite fetare yoghurt för att känna mig mätt längre. Jag äter oftast inte bröd till frukost, utan oftast yoghurt eller ägg. Självfallet äter jag godis eller glass ibland, men inte varje dag. Det finns liksom inget recept för att ha hamnat där jag är. Bara hårt jobb och beslutsamhet.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Har du ingen typ före & efter bild?

skulle vara roligt att se!

För övrigt, en riktigt bra blogg, keep going!

2012-01-03 @ 14:17:53
Postat av: -

Håller med Kaisa, före och efter bild skulle vara trevligt :)

Ville också tacka dej, tack vare din blogg fick jag äntligen motivationen att gå ner i vikt och börja träna!

2012-01-05 @ 04:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback