Valentine's Day

CJ jobbar till klockan 22.00 ikväll så det blev inte så mycket alla hjärtans dag idag. Jag tränade ett pass med min PT ikväll istället Jag har haft noll träningsmotivation nu sedan mitt knä har börjat göra förbannat ont. Känner mig svag i hela kroppen och jag presterar dåligt. Förklarade för min tränare som lyssnade och rekommenderade andra övningar och träningssätt jag kan göra till mitt knä blir bättre.

Jag är fortfarande utan dator. De ska fixa den om två dagar, förhoppningsvis rättar det till problemet. Håll tummarna! Jaja, när jag kom hem från gymmet idag stod en bukett rosor utanför dörren. CJ hade budat hem ett dussin rosor till mig. Världens bästa kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback