Klantigt misstag

Prescott var mysigt! Jag hade datorn med mig men jag uppdaterade ingenting. Nu till nagot som inte ar lika mysigt. Jag spillde vatten over tangentbordet pa min macbook. Iik. Fyra tangenter ar sonder sa jag ska till the apple store idag for att se hur mycket det kostar att reparera min fina dator.

Min forsakring genom apple tacker inte skada orsakad av vatten, men jag har drulleforsakring pa min svenska reseforsakring, sa det ska tacka kostnaderna (med sjalvrisk, sa klart).

Sa vad har vi lart oss av det har? Vad jag redan visste... att aldrig ha vatten vid datorn. Jaja. Vi far val se vad kalaset gar pa ikvall. Pray for me eller nagot sadant.

Kommentarer
Postat av: caro

Hej jag såg att du går/ har gått på college i usa! Och själv vill jag göra det. Ska precis börja gymnasiumet nu. Men har du några tips så jag kan ha med mig nu till gymnasiumet så att aa jag kan ha nytta till om jag går på college i Usa?? skulle vara kul att veta lite mer! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback