Träningskläder

Alla här borta i staterna, speciellt crossfit-brudar, svär vid Lululemon när det gäller träningskläder. Jag har varit in i butiken några gånger och provat massa olika toppar och tights men jag förstår inte hypen. Tightsen är sköna, visst, men dyra! Topparna funkar absolut inte på mig. Visserligen har de vanliga racerbacks som passar, men de andra topparna är så fina! Tyvärr så varken sitter de snyggt eller bekvämt för mig. Jaja, pengar sparar jag i alla fall.
 
Jag gick istället till den största Nike-butiken i AZ. Jag gillar hur Nike:s kläder sitter på mig, och de är sköna! Jag behövde nya tights och en varmare långärmad tröja, då det börjar bli kyligare här nu. Så detta kom jag hem med!
 
Lila/svart tröja.
 
Mörklila/svarta tights för jogg.
 
Dessa satt som en smäck. De var så otroligt sköna! Gjorde squats i omklädningsrummet för att se hur de sitter när jag squattar. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback