Chicago

Jag sitter på flygplatsen i Chicago och väntar på mitt flyg. Jag sov hela vägen från Phoenix så vi får se om jag sover något på planet. Igår firade vi jul hemma hos oss, den amerikanska släkten kom över och mina kola-brownies var en succé! Jag blev otroligt överraskad och bortskämd med ett par jättefina diamantörhängen som CJ gav mig. Han gillar verkligen sin present också, så det var skönt. Nu ska jag leta redan på något att dricka, sedan boardar vi nog om en kvart eller så. Ha det bra, så hörs vi i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Kan du inte slänga upp recept på dina kola-brownies? Eller e det hemligt? God fortsättning!

Svar: Självklart kan jag slänga upp det! Jag har hittat det på pintrest men gjort någon modifiering :) Slänger upp det i ett inlägg senare!
emilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback