Birthday celebrations

Jag frågade CJ igår om vi hade något planerat för min födelsedag - han sade nej. Jag åkte iväg till gymmet och klockan kvart över fem när jag var på väg hem ringer han och säger att jag har tio minuter på mig att komma hem, duscha, och klä på mig. Well played.
Han tog mig till La Hacienda som ligger i Scottsdale Princess hotellet. Vi har varit där förut och maten är supergod. De gör guacamolen vid bordet när du beställer den. Tror nästan den slår mammas guacamole.
 
De bjöd mig även på efterrätt. Churros med chokladsåser. Yum.
 
Sedan åkte vi till the Phoenix Zoo för att se zoo lights, som är massa julbelysningar och en show med massa ljus. Mysigt!
 
Och CJ vet vad jag vill ha. Efter torsdag skall jag begrava mig i böcker och bara läsa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback