And finals are over

Mina slutprov är över och jag lyckades till och med få ett B i matte. Det kom som en överraskning. Ni vet när man får ett prov och man börjar skratta för man har inte en endaste aning om vad fan man ska börja eller vad man ska göra? Så kändes mitt matteprov! Nu har jag dock jullov och det kommer lägligt.
 
Igår morse stack vi alla tre ut på en hike. Vanligtvis är det jag som promenerar Ripley på morgonen, men igår följde CJ med och Ripley var glad som ett barn på julafton. Vi stack till ett berg i närheten och knallade runt. Vi sprang inte på några prärievargar, så jag var nöjd. Jag tror att jag försöker få Ripley att hoppa på bilden, men han verkar inte så intresserad.
 
Idag har jag köpt några julklappar. Jag har en del kvar, så imorgon ska jag iväg till gallerian för att förhoppningsvis köpa de sista. Jag har tänkt hela tiden att jag har lång tid på mig, men jag åker faktiskt hem om en och en halv vecka... hoppsan!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Breakaway

Grattis till betyget! Jag är så glad över att jag slipper matte. Det känns så konstigt att se "sommarbilder" och veta att vi är i samma land och här är det rena rama Winter Wonderland! :)

Postat av: Joanna

Grattis till LOOOOV! Njut :)

2012-12-19 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback