Träning, att vara rädd och storstad.

 
Jag har länge varit sugen på CrossFit efter att ha hört så mycket bra saker om det. Allra helst på Linnéas blogg och den här tjejens blogg. Det verkar otroligt roligt, men jag har varit för feg för att prova. Jag hittade dock ett gym nära mig och de har gratis introduction sessions, så jag mailade killen och sade att jag var lite nervös men skulle vilja prova. Han mailade tillbaka och sade att det var normalt, och att jag får komma in och träffa honom och se allting på torsdag!
 
Jag älskar att bo en så pass stor stad som Phoenix. Allting finns tillgängligt! Finns inte det jag vill ha på Target så åker jag tio min österut på motorvägen och det finns på det Target istället. Visserligen har jag börjat tycka mindre om AZ, men visst finns det fördelar med att bo i en storstad.

Kommentarer
Postat av: agnes

Såklart finns det alltid fördelar o nackdelar med varje stad man bor i men jag undrar, skulle du rekommendera en svensk att flytta till Phoenix för o plugga på college/universitet? Många väljer ju säkert LA eller NY o jag har själv funderat på LA men även nu på andra ställen, för jag antar att det är billigare o bo i t.ex. Arizona än LA eller NY.

2012-08-16 @ 18:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback