Flippin' tires

Idag tränade jag ett pass med CJ och några av brottarkillarna. Vi vände däck och massa annat. Det var sol och 37 grader så jag droppade av svett efter trettio sekunder, ungefär. Jag svettas som en man när jag tränar. No joke. Om någon av er sett avsnittet av How I Met Your Mother när Ted säger till Robin "You know how some exes can't be friends because of all that lingering sexual tension? GONE!" Han säger detta efter han ser henne svettas på gymmet när hon tränar. Well, ungefär samma sak med mig och CJ idag...
 
Händerna var skitiga efter andra settet (som ni ser ovan). Vi gjorde fyra, totalt. Jag var skitig på armarna, händerna och i ansiktet innan jag kollapsade på marken i ren utmattning. Inte en vacker syn ska jag tala om. Därför förevigade vi inte det på bild. Jag har äcklig träningsvärk efter crossfit och personlig träning. Imorgon kommer det vara outhärdligt. Igår kväll var jag tvungen att ta naproxen innan jag somnade för överkroppen gör så ont. På måndag börjar jag mitt gratis medlemskap för en vecka på ett crossfit gym här i Phoenix. Vi får se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du några pluggtips?

2012-08-20 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback