bilen startar!

CJ köpte som sagt den här bilen till mig för ett år sedan. Motorn var "blown" så den gick inte att köra. Han har byggt om hela motorn och sänkt en hel del pengar i den. Det har tagit sin tid då vi varit tvungna att prioritera andra saker men idag, efter mycket slit, vred vi på nyckeln och bilen startade på första försöket! Den har för tillfället inget avgassystem så det låter gräsligt mycket när man startar den. Så nu ska vi byta ut däcken (inte använda dem som syns i bild), fixa avgassystemet, installera handbromsen och sedan registera bilen i mitt namn! Woho! Sedan ska den lackas om så småningom.

Kommentarer
Postat av: My

Hej!

Jag har planer på att flytta till USA nästa sommar, men jag skulle helst vilja jobba där ett år eller två innan jag eventuellt börjar college där. Jag vet att du har ett studentvisum nu, men var det något du funderade på att försöka få ett jobbvisum först eller var det alltid självklart att du ville studera? Vet att det är sjukt svårt att få jobbvisum när man är ung, så är nyfiken på om du kollade på det också :)

Postat av: Amanda

Skulle kunna döda (viss risk för överdrift) för att ha en pojk som kemade upp en Mustang åt mig. Consider yourself lucky!

2012-04-01 @ 18:52:01
URL: http://multipurpose.blogg.se/
Postat av: Nadja

Gud vad spännande! Ska ni lacka om den till nån annan färg? Vilken i så fall? :)

2012-04-01 @ 22:46:57
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Linn

Snygg! ser ut som ett riktigt roadtrip-åk :)

2012-04-17 @ 17:35:37
URL: http://makeitgrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback