You game?

I kväll spelar the Cardinals (amerikansk fotboll). Det är preseason just nu och Walmart går all in med support. Jag undrar vem det var som fick stå på en stege och stapla upp alla dem där?
Mitt koffeinberoende har tagits till en annan nivå här i staterna. I sverige var det inte så befintligt. Grande iced coffee with a little bit of whole milk är standardfrasen på Starbucks.

Nu ska jag lägga mig på soffan och slappa. Jag sprang 1,1 mil på löpbandet idag, en timme tog det. Det är första september och idag stod temperaturen "endast" på 107 F (ni får googla Celsius själva, jag orkar inte.) Nu får det allt bli kallare ute!

Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Faaaan for varmen alltsa.. Ibland langtar man hem till kalla Sverige. Vi hade en "kylig vecka" med 28-30 grader och jag trodde antligen hosten var pavag men jag blev lurad for nu har varmen kommit igen. Idag stod den pa 101F=38C. Blaaaaaaaaaaaaaa

Postat av: Johanna

Jag undrar en sak :) Är maten dyrare vid Whole Foods än i andra matbutiker?

2011-09-02 @ 12:36:24
Postat av: Linda

Hej Emilia!

Jag bara undrar...Visst köpte du din MacBook Pro i USA? Har du då bytat ut tangentbordet mot ett svenskt eller har du kvar orginalet?



Tack för en super bra blogg! :D

Kram

2011-09-02 @ 20:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback