Världens bästa kille!

CJ hade sin EMT re-certification i helgen. Han missade endast fyra frågor av 150 på sitt teoretiska test, och så fick han full pott på sitt praktiska test. Jag måste bara få skryta lite, men jag är så otroligt stolt över honom! Han har haft så många setbacks i och med hörseln och hela brandkåren (han kan inte jobba med det han utbildat sig till). Ändå fortsätter han och gör klart sin degree, och om-certifierar sig som EMT för det är bra att ha för sitt nuvarande jobb i allmänhet. Jag är så glad att han inte bara gav upp, även om det vore lättare. Idag blev han erbjuden ett jobb som huvud-EMT i ett nytt företag som ska starta i vår. Det kommer något bra ur det dåliga trots allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAd står EMT för?

2011-09-19 @ 08:56:52
Postat av: Hanne

Vad gör en EMT/huvud-EMT? (A)

2011-09-19 @ 15:23:03
Postat av: Anonym

vad är det för fel på hans hörsel?

2011-09-19 @ 17:41:41
Postat av: Ninja Ister

Ni två är ett riktigt dream team!

Postat av: Joanna

Wohoo! Hälsa best wishes :)

2011-09-20 @ 08:34:48
Postat av: Camilla

Hej, såg bara att du har en envis pojkvän och det gör mig glad. Är själv hörselskadad, hör endast lite med etta örat (är alltså döv på ena). Blir så glad när jag ser andra unga människor som kämpar vidare, och inte låter hörseln hindra! Hälsa

2011-09-21 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback