That awkward moment

Jag och CJ var på Safeway (en matbutik) idag. Jag har ett membership kort som står i mitt och CJ:s namn, men på kvittot står det Chris Sisson. Hur som helst, när jag betalat ger kassörskan mitt kvitto och säger "Okay, Ms. Sisson, you saved two dollars today."

CJ sätter i halsen och jag säger "thank you" och CJ håller på att dö av skratt. Jag själv tar mitt kvitto lite obekvämt och försöker att se normal ut. Jag må ha en ring på fingret men jag är då inte gift än, och lite läskigt var det att bli kallad för Ms. Sisson. Hur som helst, min reaktion måste ha varit ganska rolig med tanke på hur CJ reagerade. Som tur var blev han inte förolämpad av min reaktion, då han inte heller är riktigt redo för giftemål.... haha.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du måste väl ändå mena Mrs? För ms betyder väl typ fröken och att man är ogift eller inte vill berätta?

Postat av: Joanna

Haha, men gött att ni e på samma plan!

2011-10-01 @ 19:49:04
Postat av: L.sjoeblom

hah, kan allt tänka mig situationen. :P sånt där man vill se i verkligheten ju ;)



okej. men jo, pengarna ska jag allt försöka få tag på nått vis, om jag måste jobba ihjäl mig för att få de eller nått.. på nått vis iaf.

skulle vilja gå nån business jag. nå butik aktigt, men ja internationell också... måste kolla igenom :) är supersugen på det, men måste ju vänta ett bra tag innan ja kan söka osv.

2011-10-02 @ 21:51:32
URL: http://sjoeblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback