Mycket att göra!

Oh jag har fullt upp om dagarna! Jag har pluggat non stop i två dagar, och Zee har ringt och dragit mig från böckerna för en paus i gallerian både idag och igår. Har så mycket som ska göras men det är bara att göra det.

Har även en hel del som ska fixas inför inflytten. Renters insurance, internet, registrera oss på elverket (Phoenix har monopol på el) och en hel del inköp skall göras.

Tack för alla gratulationer och lycka till - vi är så glada! Nu måste jag krypa i säng men jag ska försöka blogga imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du något tips på en bra sportbh för typ löpning och liknande?

2011-09-14 @ 11:46:13
Postat av: Angelica

Hej Emilia!

Grattis till längehetsfyndet :)

Jag hoppar verkligen att ni kommer trivas! Jag har följt din blogg lite fram och tillbaka. Slaviskt under det två sista månaderna jag hade kvar i sverige 2010. Nu sitter jag i USA och har hittat tillbaka till din blogg efter att jag var på semester i Arizona. JAG ÄLSKAR ARIZONA BORNA!!!

Själv bor jag 30 minuter utanför NYC, och har gjort det nu i snart 9 månader.

Jag tänkte bara fråga dig fall du skulle kunna länka skolan du pluggar på eller andra skolor du skulle rekommendera i Phoenix området?

Jag har gjort lite reserch och fått fram att det skulle vara möjligt att kunna ta med sig sin familj över pölen på ett år om man kommer in på Universitet någonstans i landet. Jag och min familj är jätte peppade på det och jag hoppas verkligen att det går att genomföra. Jag vet, av egna erfarenheter, att man skiter i alla andra visum för man har ju fått sitt. hah! Men jag vill ändå fråga fall du hört talas om något som tagit med sig hela familjen för ett år i USA!?

Tack på förhand.

Du får gärna skicka ett personligt mejl till mig så behöver du inte ta upp det i bloggen, om du inte vill då..

Underbar blogg!!!

Kram angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback