Mesa Community College - what do I know?

Hej! Jag funderar på att ansöka till mesa community college, vet du något om det? är det en bra skola? Hur är phoenix, trivs du bra :)? Är det fler svenskar där eller är du ensam? Förlåt att jag ställer så mycket frågor men det vore jättekul o få svar på. Du har en jättebra blogg förresten :)
Hej! Tyvarr har jag inte sa mycket koll pa Mesa. Jag har varit dar ett antal ganger men det ar inte ett stalle jag hanger pa da det ar ganska langt fran var jag bor i Phoenix. Jag valde Paradise Valley Community College framfor bland annat Scottsdale Community College for att de har en relativt hog standard pa academics jamfort med andra community colleges i omradet. Dessutom har de manga out of state studenter, men inte manga internationella, sa det lockade. Men jag kan tyvarr inte tala for MCC da jag aldrig varit dar eller kanner nagon som gar dar.

Jag trivs jattebra i Phoenix. Jag har inte sprungit pa nagan annan svensk och ska jag vara arlig sa har jag ingen aning om hur manga svenskar det finns har. Men Phoenix och AZ ar betyligt mindre populart for svenska studenter an vad exempelvis Santa Monica ar!

Kommentarer
Postat av: L.sjoeblom

jo är helt supersugen på att plugga i usa.. men däremot måste jag ju samla på mig en massa pengar.. och för det måste man ha jobb, vilket jag aldrig får, idiotiskt nog.. men ska försöka gräva mig vidare ner i det där :P



vad är det du går egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback