Luke Air Force Base

Idag var jag och CJ hem till hans syster. Hon bor tillsammans med sin man som är med i det amerikanska flygvapnet. Han flyger inte, men är kontrollant. Hur som helst, dom tog oss till Luke Air Force Base för en rundtur. Basen var superstor. Det fanns matbutiker, Starbucks, klädaffärer, väskaffärer. Det mesta. Dessutom en hel del stora hus beroende på vilken rank du har osv... Jag har aldrig varit på något liknande förut så det var spännande! Dock var det inga plan som flög in eftersom det är söndag, men vi ska få följa med och kolla någon annan gång.

Nu sitter vi i sängen och pluggar. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Vi har desstuom shoppat en hel del inför lägenheten. Handdukar, köksgrejer, täcke, soffbord. Nu ska jag snart ge mig in i djungeln av dammsugare. Helt ny värld.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ja de där militär/flygvapenbaserna är helt galna, de har biosalonger och bowlingbanor på många av dem också..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback