Lägenheten!

Idag blev vi finansiellt godkända för att hyra lägenheten jag skrev om tidigare! Vi väntar nu på att vår "criminal background" granskas, och när det går igenom så får vi skriva på kontraktet! Vi har även reserverat lägenheten så ingen kan ta den medan vi väntar på sista granskningen. Så himla spännande och läskigt på samma gång! Varken jag eller CJ har criminal background så förhoppningsvis går det fort. Inflytt är 15 oktober om vi till slut tackar ja, vilket vi kommer göra. Aaah!

Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Grattis till er, om det nu blir klart! :D Kram

Postat av: Martina

åh gud va kul! Grattis!! (i förskott haha) Det måste kännas jätte bra, och ha ett eget place nu som ni får fixa och bestämma över precis som ni vill :)

2011-09-12 @ 11:42:47
URL: http://joietoujours.blogg.se/
Postat av: Ninja Ister aka MorSan

Så spännande! Ni kommer att få det jättebra tillsammans.



Och Cindy kommer att få sitt hus alldeles för sig själv!

2011-09-12 @ 14:34:05
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: Fia

Grattis till lägenheten, för jag antar och hoppas ni får den. Men nu till det verkliga skälet att jag väljer att kommentera idag. Läste ditt inlägg om vikt, träning och PT häromdagen. Jag vill bara säga att du är stark och klok som inser att det börjar gå överstyr när du mår dåligt för att du inte tränar 5 ggr/vecka och vågar och orkar stå emot. CJ verkar också vara toppen som stöttar dig. Jag önskar dig all lycka, med lägenhet, skola och att återigen finna det roliga med att träna. För det ska vara kul och inte förknippat med tvång och ångest. Det är det inte alla som förstår.

2011-09-12 @ 15:32:59
Postat av: Hanne

Supergrattis!! :D

Allt verkar gå mot ljusare tider och hoppas att det håller i sig!

Och angående det du skrev för ett par dagar sen att folk säger"Vad vacker du är nu när du gått ner i vikt" osv så kan jag säga att jag har avundats ditt utséende från det att jag började läsa din blogg(när du var iväg) och om jag någon gång Kommer aldrig hända men ändå) MÅSTE välja någon annans kropp så är din högt upp på listan av vilken jag skulle välja! Du ser sund ut och har en hälsosam livsstil samt att du verkar få dina mål i liver uppfyllda. En tjej att beundra och se upp till, helt klart!

Kram!



Ps. Vad har du för mål med livet och förutom att ha möjlighet att träffa C, vad är dina mål med dina college studier? Ds

2011-09-12 @ 15:37:55
Postat av: Felicia

Hej, undrade bara hur många läsare du har i snitt ungefär? :)

2011-09-12 @ 18:52:15
Postat av: Sanna

Grattis till lägenheten! Vad roligt. Hoppas att allt kommer gå bra för er :) Tack för en bra blogg :) Kram

2011-09-12 @ 20:23:08
Postat av: Johanna

Underbart!!! Grattis grattis!! :D

2011-09-12 @ 20:32:00
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis, grattis, grattis!!!

2011-09-12 @ 20:56:21
URL: http://swedishnonsense.wordpress.com
Postat av: Sandra

vad kul för er! hoppas allt går som det ska :D

2011-09-12 @ 21:36:47
URL: http://sandraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback