Labor day weekend!

Nu har vi långhelg! Det är Labor Day på måndag, därför är det ingen skola. Cindy är i Kalifornien över helgen så jag och CJ har huset för oss själva. Det firade vi med pizza-middag! Imorgon jobbar CJ dubbelt, så totalt sexton timmar. Jag har då huset för mig själv fram till klockan 22. Har ingen aning om vad jag ska göra. Få in ett träningspass och kanske bada. Sedan kanske lite tvätt på det. Jag bjöd över Zee och tvillingarna så det kanske kommer över efter Zee slutat jobba imorgon eftermiddag. Kan bli trevlig. Ha en trevlig helg Sverige!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Labor day, varför firar man det (hehe, lite för lat för wiki idag)? Och vad gör man typ? Sen måste jag säg att jag älskar att man ser en amerikansk flagga i bakgrunden på bilden.. Go the patriotic states of America! O:)

2011-09-03 @ 11:48:38
Postat av: elsa

hej! jag undrar vad du och CJ lägger på mat varje månad? (ungefär) jag ska på utbytesår snart och jag tänkte försöka lägga upp nån sorts budget, så jag inte spenderar pengar på fel saker :)

2011-09-03 @ 23:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback