Frågor

Har du något tips på en bra sportbh för typ löpning och liknande?
Problemet är att jag har ungefär tusen olika sport bh:ar. Alla ser olika ut och är för olika tillfällen. Sedan beror det ju på vad du har för storlek. Men för löpning och hög aktivitet skulle jag rekommendera någonting som verkligen trycker åt och håller allting på plats. Jag är en 75D och när jag väljer sportbh så vill jag att den sitter så tight att jag nästan inte kan andas, speciellt om jag ska ha den till jogging. När jag går på gymmet så har jag inte alls lika tight bh. Alltså, det är låter ganska galet men ställ dig och hoppa i provrummet, hehe! Känns det bra så go for it! För mig funkar Nike inte alls, men Triaction från Triumph är riktigt bra för löpning!

Hej, undrade bara hur många läsare du har i snitt ungefär? :)
Det varierar mellan 350 och 400 :)

Vad har du för mål med livet och förutom att ha möjlighet att träffa C, vad är dina mål med dina college studier?
Oj. Jag är som sagt inte helt säker på karriärmässigt vad jag ska göra. Jag vill så klart plugga klart min Bachelor's i Business, sedan är jag inteserad av att ta en J.D i law. Hur realistiskt det är vet jag inte, och om det kommer vara i USA vet jag inte heller. Det är ju väldigt dyrt att studera här, men vi får se helt enkelt! Men law är någonting som jag skulle vilja fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback