Kansas City Airport

Tack för de fina kommentarerna som ramlat in på sista tiden. (Mimmi, jag ville inte godkänna din kommentar utan tillåtelse, den kanske är personlig för dig. Hur som helst, den var jättefin. Så, tack!)

Just nu sitter jag och CJ på flygplatsen i Kansas City. Vi har haft en otroligt trevlig helg. Austins (CJ:s systers man) familj är otroligt trevliga, och dessutom är halva familjen från England. Väldigt intressant vistelse! Alisha var så vacker igår när hon gifte sig. Bilder kommer snart!

Kommentarer
Postat av: elin

om man ska läsa 2 år bara på college o inte university, typ nåt av de billigaste, men ändå få USA colloge känslan. har du nån koll på vad de kostar? läste nån stans att de va 8000 per termin. men är det själva terminskostnaden då för skolan? de som är gratis här i sverige? o sen vanliga studielånet som man kan ta lika som här går till (dorm) va de nu heter på svenska, mat och böcker? är det nåt ja tagit helt fel på då?

Postat av: juls

Hej! Jag undrar bara några saker och tänkte direkt på dej eftersom jag är i kind of samma situation som dig, eller kommer vara! :)



Min pojkvän är nu utbytesstudent här i sverige, och jag är så himla oroad för när han åker hem. Tänk om det blir lite awkward, vi liksom tynar bort eftersom vi inte ses, skypesamtalen blir färre och vi vet inte vars vi har varandra. Han säger att det fixar sig men jag försöker bara vara realistisk;(



sååå..;]



1. Hur höll ni kvar "kärleken för varann" utan att se varandra på flera månader?



2. Han vill betala min flygbiljett till usa, men är det inte lite konstigt när hans mamma får reda på om han betalar för mig? Eller ser de annorlunda på sånt?



2. Vi hade tänkt lite att det vore coolt om jag kunde åka till honom på sommaren, i typ 1 hel månad eller så :) Men det blir ju ett helt år från när han åker hem... tror du vi liksom måste ses före det utan att typ dö under det året? kanske blir det fööör lång tid emellan? jag är inte direkt rik, inte min familj heller..



3. Vilka är dina ABSOLUT bästa tips för att hålla ihop när han åker hem till usa?



4. Och hur planerade du och C ut hur erat förhållande skulle "fortsätta" före du skulle fara?



Hade varit jätteshysst om du kunde svara! Din blogg har varit en bra grej att fly till och drömma lite om usa sen lång tid, nu har jag en möjlighet själv och vill så gärna fixa detta! Kram

2011-10-30 @ 19:49:27
URL: http://blogg.veckorevyn.com/julialindblom/
Postat av: elin

hur många credits e 5 kurser?

2011-10-31 @ 01:37:58
URL: http://outofmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback