Welcome to the USA

nästan 10 000 för en rotfylning????
Japp, och då har CJ ändå tandförsäkring som täcker en del. Men i detta land så kostar det att gå till tandläkaren/doktorn om man inte försäkrar sig för hutlösa summor. Som alla inte har råd med. Tråkigt. Vi kan ju ta ett exempel. Jag köpte tandförsäkring i Sverige för att jag har ett implantat. De placerade mig i en "dyrare" grupp och jag betalar 1100/år. Då är allting "gratis" när jag går till tandläkaren. CJ betalade 8000+ för en rotfyllning, med försäkring. Ta vara på Sverige, mina damer och herrar. USA har fantastisk vård - om man har råd att få den!

Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Amen.. Jag blir lika irriterad varje gang jag ser nagon pa facebook klaga pa den svenska varden. Och har sitter jag och betalar av en operation pa $5000. Visst amerikansk vard ar superbra men man maste verkligen ha en bra forsakring. Och det ar sjukt att man maste betala varje manad plus deductible pa typ $1000.. SJUUUUUUUUKT!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback