Jag vill så gärna ha....

Varje gång vi är inne på en affär som säljer en Tassimo blinkar jag med ögonen till CJ. Jag vill så gärna ha denna fina. Jag slösar ju jättemycket kaffe när jag kokar på morgonen och inte dricker allt... men han förstår inte! Dessutom fick vi punga ut $1200 för en rotfyllning idag. Eller tja, CJ fick. Så det blir nog ingen Tassimo i Jansson/Sisson hushållet... men jag kan gå och klappa på den varje dag i alla fall. Vad kostar den i Sverige? Här går den på $100 vilket visserligen inte är farligt. Men $100 dollar vi måste lägga på annat (hatar hyra).

Kommentarer
Postat av: The Ant

Ett tips, utbilda dig till tandläkare så kan du köpa hur många som helst!

2011-11-05 @ 11:02:37
Postat av: Anonym

nästan 10 000 för en rotfylning????

2011-11-05 @ 11:47:43
Postat av: Adam

Enligt Prisjakt så kostar Tassimo som billigast 747 kronor, men det är på nån skum affär, på CDON kostar den 919. Så om den kostar $100 där borta så är den billigare där :D

2011-11-05 @ 12:20:35
Postat av: Madeleine

Vi fick en i julklapp av mina föräldrar förra året, då kostade den 1200:-

Jag älskar den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback