Framtidsplaner

Jag fick en en anynom kommentar om vad "du och CJ har för planer egentligen?" Jag har tidigare skrivit att CJ inte kan tänka sig att flytta till Sverige, men så är inte riktigt fallet.

Jag har alltid sagt att USA inte är det bästa landet att bo i när det kommer till försäkringar, skolsystem och annat, då det kostar väldigt mycket pengar i detta land... men så är det. Väljer jag att bosätta mig här så får jag leva med det.

CJ har sagt att han inte är emot att flytta till Sverige. Haken är väl det att det kan vara ganska svårt att få jobb för honom. Men planen är att vi stannar i USA till han är klar med sin Bachelor's degree, i alla fall. Sedan får vi se vad vi vill göra. Vi har även pratat om att flytta från AZ men det är inte så "bara" när man pluggar och inte har jättemycket pengar.

Hur som helst. Vi är inte planlösa, men vi har inget konkrekt planerat då vad som helst kan hända.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det är nog bra, ta det som det kommer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback