Detta inlägg borde vara lösenordsskyddat och google translate skyddat.

Jag tränade med Frank idag, min PT. Vi tränade även i tisdags. Han fick nyss om att jag inte hade träningsvärk efter träningarna, så i tisdags körde vi ett mördarpass med bicep/tricep. Jag har aldrig, och då menar jag aldrig, haft sådan värk i armarna. Det är bortom träningsvärk. Det gör ont. Så idag körde vi ben, och det var squats och massa annat "kul". Hur som helst. Till mitt syfte. Jag är så glad att jag tränar med honom. Han tränar mig efter vad jag behöver. Inte bara som en kund, som många andra gör.

Idag efter tränignen så gav han mig mina nycklar och min mobil som han brukar ha när vi tränar. Han såg att jag hade ett Yogurtini (frozen yogurt) VIP kort på nycklarna. Han tittar på mig och skakar på huvudet på skoj. Jag säger "du vet att du gillar yogurtini, jag vet nog att du går dit ibland." Han drar upp tröjan och säger "du tror det?" Samtidigt spänner han magmusklerna. Herre min skapare. Jag blev nästan uppenbart generad. Jag brukar inte bli imponerad men de var så definerade. Hehe. Berätta in för C, okej?

Jaja. På mitt initiativ så vägde jag mig idag. Frank har aldrig sagt åt mig att väga mig för han säger att det inte spelar någon roll. Jag har muskler och jag vet att jag äter hälsosamt och lever hälsosamt. Jag har varken gått upp eller ner i vikt sedan jag vägde mig sist vilket var för några veckor sedan. Jag är så glad att jag äntligen börjar komma till rätta här borta med allting. Det känns bra nu. Jag har börjat släppa hetsen och det är så skönt att slippa tänka på det! Och jag är så glad att jag har min PT som är där för att guida mig. Och inte nån jävla idiot som försöker hetsa mig ner i vikt. Jag är glad att min PT fokuserar på mig och min styrka, istället för hur jag "kan se ut." (Förrsten, min förra PT fick sparken från gymmet!)

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Det låter som om din nya PT är riktigt bra. Kul!



Träning ska vara roligt ... fast jobbigt.

Postat av: mimmi

Denna kommentaren är helt off topic men igår fick jag lite smått panik för det verkar som att alla i min klass vet vem dem vill göra efter gymnasiet (jag går tvåan nu) och jag vet inte det! Jag har funderat och det känns som att jag drar mig mot Arizona pga av din blogg men samtidigt vill jag ju inte stänga ute massa möjligheter.



Jag har inte råd att dra overseas en hel månad och utforska dem olika collegena, har du något förslag på hur jag kan ta reda på mera om dem? Finns den någon sida du vet om eller så?



Jag vet att du inte letade college eftersom du hade varit i phoenix och visste hur det såg ut och låg till men tänkte att du kanske har något hum, eller om någon kompis till dig vet hur man ska bära sig åt eller hur dem bärde sig åt!

2011-11-19 @ 14:32:03
Postat av: elli

Det skulle vara roligt att lite höra var du shoppar i usa (kläder och sånt) samt lite om din garderob vad du har för stil!ex. gillar du smycken, långklänningar, tshirts kavajer mm. :) hur ofta är du ute och shoppar och har du en budget? tack annars för en inspirerande och urfin blogg!

2011-11-20 @ 11:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback