Dagens basta!

Jag maste beratta dagens basta for er. Bakom mig pa matten sitter tre killar. De ar jattetrevliga och vi brukar gora matten tillsammans. Hur som helst. Idag fragade en av killarna om hjalp sa jag vander mig och visar honom vad han ska gora. Han tittar pa mitt finger och fragar "are you married?!" Jag svarade "No, I'm engaged." Han tittar pa mig och fragar "ar du serios? Jag som skulle fraga om ditt nummer idag! That sucks" Jag skrattar lite generat och killer som sitter brevid honom sager "jag sa ju att du vantat for lange. Skyll dig sjalv." Haha. Tycke det var sa gulligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, hahha! Fast du har CJ som verkar helt fantastisk

2011-11-10 @ 19:05:38
Postat av: -

Hahha vad kul :D CJ got competition!

2011-11-10 @ 20:06:05
Postat av: Anonym

haha sa han det "är du seriös?" på svenska? ^^

2011-11-10 @ 21:51:38
Postat av: Alma

Alltid roligt med uppmärksamhet :D Hittade din blogg idag btw, googlade på "blogg, bor i usa" haha älskar att läsa bloggar om unga tjejer som lever annanstans än i Sverige:P



Blev sjukt inspirerad till att ta tag i min träning. Har tjockat på mig sen i somras o när ja ser dina bilder så får jag sånt sug att ta på mig träningsoutfitten o gå ut o jogga! Ska höra av mig om hur det går, har sparat bloggen så jag lär bli en stammis! :D



/ Alma, 22år ^^,

2011-11-10 @ 21:52:31
Postat av: juana

aawww!

2011-11-10 @ 22:21:48
Postat av: mk

hahah more like 3 år sen :D , men gulligt var det.

2011-11-10 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback