The Battle of Wounded Knee

Idag slog jag i mitt knä på gymmet. Skulle kliva ner från en ställning och så tappade jag balansen och for in med knäet i metallställningen. Gjorde väl lite ont som vanligt när jag är klantig. Men jag tränade klart och klev ut i bilen och sen sa det bara poff och jag höll på att spy för det gjorde så ont helt plötsligt! Så lilla Emilia ringer mamma sjukgymnast, bara då känns det lite bättre. Haha. Så nu ligger jag i sängen med mitt svullna knä och bra musik. Det enda som saknas är min snygga pojkvän, men om två veckor så!

Kommentarer
Postat av: The Ant

Stackare! Själv har jag fått ytterligare ett skavsår på ringlilltån...Men det är inte svullet! :)

2011-05-28 @ 20:13:34
Postat av: Ellen - College USA 2011

Aj, ser ut att göra ont, det påminner mig om när mitt knä gick ur led.. aldrig kul att göra illa sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback