Studentbal: part two

Jag och fina Viktoria
håret...
Fina bordskamrater, Viktoria och Adam
Heta känslor! Adam och Alexander
Innan jag slukade förrätten på två sek. Hungrig brud.
Efter Alexander knäppt sju suddiga bilder (låter er dra slutsatserna till varför..;) ledsnade jag och Louise ur totalt. Bästa bilden av åtta, som för övrigt någon annan fick ta... hehe
Alexander kröntes Prom King!
Haha. "I should have been prom queen". Lite amerikansk parodi då Louise låtsas vara väldigt upprörd över att inte bli baldrottning.
Haha, så här är det alltid. Vickan är galen, jag och Louise är ovetande...
Haha, efter tre försök gav jag upp. Jag och halva Vickan.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad fin du var! :)

Postat av: Fanny

Har läst fin blogg till och från i nått år. Blev inspirerad av dig och åkte faktiskt själv som utbytesstudent i höstas. Avbröt dock mitt år efter en månad då organisationen strulade till det med familj, skola och massa annat. Tröttnade på väntan och hemlängtan blev för svår.



Anyhow, vill bara säga att jag tycker om din blogg, du är ärlig och genuin. Inget fake bara du :)



Till sist, det jag egentligen ville säga. Du är otroligt vacker på bilderna.

2011-05-12 @ 14:43:00
URL: http://fannystenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback