Studentbal 2011

På ingång. Jag, Viktoria, Louise och Alexander.
Jag
Min vackra tjejer Louise och Viktoria!
Jag
Jag och Vickan
And off to the prom!
Åh, det var så kul igår! Alla var så otroligt fina - och så många fina klänningar! Vi började kvällen hos Alexander, sedan åkte vi fyra tillsammans till Engeltofta. Först var det mingel, fotografering och fördrink - sedan sittning med trerätters klockan 18. Det finns en hel drös med bilder, så det kommer minst ett till inlägg till med lite andra bilder inifrån balen - inte så himla formella. Hur som helst, definitivt ett minne för livet. Man går ju bara på sin studentbal en gång!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Heej! Ja det är samma :)! Jag läste hennes blogg nu och det känns kul för hon verkade ha det väldigt bra!

Lycka till med studerandet i höst, vad kul att du äntligen får flytta tillbaka! :)

Kram

Postat av: Louise

åå vad fina!

2011-05-01 @ 15:45:54
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ooooj så vacker du var! Riktigt snygg! :)

2011-05-01 @ 17:05:23
Postat av: Erika

Vad vacker du var :)

2011-05-01 @ 17:58:48
URL: http://erikahej.blogg.se/
Postat av: cecilia

Säger igen, du ser verkligen fantastisk ut :)

2011-05-01 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback