the e-ring with tape. real classy.

Så här snygg är min förlovningsring just nu. Tejpad. Jag fick storleken korrigerad när jag var i USA sist. Fingrarna svullnar när jag är där då det är varmare. Sedan när jag kommer hem till Sverige så smalar dem igen och ringen trillar nästan av. Jag hade en smidig ring guard på den tillfälligt, men den tog dem bort när de justerade den. Och i Sverige har jag inte hittat något liknande. Trodde inte det skulle vara sådan här skillnad på fingrarna, men det var det ju så klart. Nåja: problemet är löst! Om tejp betyder att jag inte tappar ringen så är det tejp som gäller! Classy, right? Nu ska jag ut på promenad, sedan ta tag i redovisning & kalkyleringsuppgiften.

Kommentarer
Postat av: x

Haha, fan va coolt! att fingrarna svullnar så pass mycket. vår kropp är ganska häftig ändå

Postat av: anna, blivande utbytesstudent

hej ungefär hur mycket kontakt hade du med vänner och familj under tiden du var i usa? :)

2011-03-27 @ 20:06:12
Postat av: elin

hej! tänkte bara kolla med dig om du vet ngt om hur det fungerar med att köpa mobil i USA och sedan änvända den i sverige, tänker då främst på iPhone ;)

2011-03-28 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback