hååårigt

Tack för era söta kommentarer! Har fått några kommentarer om håret, så nu reder (hehe) vi ut det. Jag gjorde ljusa slingor i håret innan ja åkte, dock bara två nyanser ljusare än mitt egna. Dock har det blivit mer solblekt nu när jag varit här! :)

hej! jag hade tänkt att så thoren business school i gävle, är det bra? och vad menar du med block schema? :) tacksam för svar! (jag vet att man redan valt med jag tror jag ska göra omval i april.) hade tänkt att gå handels och administrationsprogrammet :)
Hej! Visst är skolan bra, lärarna är toppen, men själva konceptet är inte riktigt min grej. Hur som hest. Blockschema innebär att man har fyra olika scheman under året. Alltså två olika scheman under höstterminen, och två olika under vårterminen. I ettan och tvåan så bytte vi schema oftare, men nu i trean har det varit fyra scheman under året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback