Fråga

Vad är det för mening att kommentera om man ändå inte får svar på sina frågor ? :-/
Jag ber om ursäkt att jag inte svarat på din fråga. När jag fick den hade jag inte tid att svara på en gång och så glömde jag bort den då den hamnade på sida två av kommentarerna, men here you go!
Är det inte svårt att anpassa sig till tidskillnaden från Sverige och USA ? :)
Jo, det är det. Speciellt när jag kommer hem då jag är så himla himla trött. De första dagarna här är också jobbiga, jag somnar typ 9 på kvällarna och har ont i hela kroppen. Men det är värt det! :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Tacksam för svaret,något jag alltid varit lite nyfiken på :) Nästan allt är ju värt smärtan så länge man vinner kärlek av det ;)

2011-03-07 @ 21:09:58
Postat av: Lina

Jag har inte heller fått något svar på min fråga.. :/ om stipendium till utbytesår å så..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback