:)

Har du en macbook pro finns det en minneskort-läsare som borde fungera i den redan! Sitter bredvid usb-uttagen :)
Jo, men minneskortet i min kamera är ett mini-minneskort så jag måste ha en adapter (i form av ett normalstort minneskort) att sätta i den i innan jag kan sätta den i kortläsaren :) Det är den som jag har tappat bort nämligen. Men tack ändå!

Har du redan sökt till college eller håller du på och söker nu? Behövs interviews eller gör du ansökning via papper? Lycka till
Jag håller på! Jag ska dit imorgon och lämna in mina papper, så jag kan få de papper jag behöver för att kunna söka studiemedel samt visum. Ingen intervju behövs då det bara är ett community college. Tack!

Hej! jag har en liten fråga.. :D jo, jag undrar hur folk reagerar när du säger att du kommer från sverige? eller reagerar och reagerar.. vad folk säger? tror du fattar :D ha de bra
Hej! Det första brukar vara "are you REALLY from Sweden?" Precis som att jag skulle ljuga, hehe. Men sedan brukar de vara "hur kommer det sig att du är här? Gillar du AZ?" Osv... Men de flesta brukar vara väldigt intresserade och fråga massa frågor. I söndags hände dock världens roligaste grej. Min pojkväns mammas bästa kompis man (hängde ni med?) sa att jag inte alls var från Sverige och att jag är en konspiration. Jag var egentligen född i USA men flyttade till AZ för nått år sedan. Detta enbart för att han tycker min engelska är bra. Hehe, så ja... det är många olika reaktioner! Men det är bara roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback