dagens emilia

DAGENS FRUKOST: en tallrik fil
DAGENS KLÄDSEL: jag har nyss kommit hem från gymmet, så träningstights och funktionst-shirt.
DAGENS PARFYM: marc jacobs - daisy. det är min vår-doft, hehe.
DAGENS NAGELLACK:
essie - neo whimsical
DAGENS SMINK: inget just nu. tidigare hade jag foundation, rouge och ögonskugga. jag ÄLSKAR i.d bare minerals. 
DAGENS SMYCKEN: förlovningsring och thomas sabo armband.
DAGENS SKOR: svarta converse.
DAGENS FÖRHOPPNING: jag vet faktiskt inte!
DAGENS SAKNAD: min pojkvän.
DAGENS DRYCK: bubbelvatten
DAGENS TRÅKIGASTE: att det var så kallt imorse när jag cyklade till skolan.
DAGENS FINASTE: solen skiner!
DAGENS VÄDER: sol. lite kallt dock.
DAGENS PLANER: dusha, laga mat, sedan skypedate med CJ!
DAGENS CITAT: läste något jättesmart tidigare, men nu har jag glömt bort... hehe
DAGENS MÅENDE: BRA! känner mig supernöjd efter dagens träningspass +cykeltur!  jag har börjat cykla till skolan så totalt blir det en mil(!) om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback