Last day

Hej!

Jag kunde inte halla mig borta fran internetcafeet anda. Vi har det jattebra. Idag ar det dock var sista dag innan vi aker vidare till Schweiz. Vi ska halsa pa Djanaeé och se Alperna, hehe. Spanien har i alla fall varit toppen, vi har atit massa gott och slappat pa stranden. Verkligen vad jag behovde efter studentveckan. Dock ar jag nu rodare an en tomat i ansiktet, sa idag blev det inget solande. Att jag aldrig lar mig... Naja! Vi hors igen nar vi kommer hem. Nagon undrade var i Spanien vi ar, och vi ar i Benidorm. Cindys basta vaninna ager lagenheter i Spanien sa vi fick lana den som de har har. Hur mysigt som helst! Naja, over and out. Dags for mat! Puss

Kommentarer
Postat av: Therese Ahlsten

Hej! vad rolig dina inlägg verkar vara. lär med all säkerhet läsa din blogg lite mer. (: Ha en bra helg (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback