För jag har tagit studenteeeen!

Dagen började med den traditionella Champagne-frukosten!
Jag och mina bästa tjejer, Viktoria och Louise.
Business 3A samlade!
Alla tjejer i klassen!
Sen drog vi oss till skolan för den traditionella möss-skrivningen!
Våra mentorer, Kerstin och rektor Fredrik. Världens bästa!
Vår rektor höll tal och delade ut priser till några elever.
Jag fick pris! "Årets hemvändare - ständigt glad, målinriktad och med ett rakbladsvasst analytiskt tänkande. Good luck in the land of milk and honey!" Och presentkort på 500 kronor! Så himla kul!
Sen var det dags för utspring!
Åh, vilken fantastisk dag! Jag har väntat så länge, och nu är jag klar! Jag hade så otroligt kul igår, allt från Champagne-frukost till flakåkande, mottagning och efterfest. Det kommer ett till inlägg med bilder senare. Men jag vill bara säga tack till alla som kom och firade mig, och tack för alla fina presenter. Världens bästa dag!

Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Grattis! Detta har du gjort superbra :D

Postat av: Nadja

GRATTIS!

2011-06-12 @ 11:53:26
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Sandra

grattis! :)

2011-06-12 @ 15:56:17
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grattis :D

2011-06-12 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback