Desperate housewife?

Haha, lite konstig fråga troligen, men planerar ni att du ev kommer att vara hemmafru eller är det menar du mer att du kommer vara amerikansk fru? haha, förstår om frågan kan verka lite negativ men absolut inget sånt ;)
Nej, tanken bakom utklädnaden är mest bara för att vara roande. Jag och mina vänner skämtar om att jag kommer sluta som hemmafru med massa barn. Inte för att det är något fel med det. Dock är det inte riktigt vad jag föreställt mig själv som. Men vi skämtar om det endast för att CJ är amerikan :)

Kommentarer
Postat av: Ellen - College USA 2011

Sv: Ja San Francisco är helt underbart, dit måste du försöka åka någon gång. Själv hoppas jag på att åka ner till San Diego med min kille innan skolan i USA börjar för San Diego är ett ställe som jag verkligen vill besöka också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback