The past few weeks

Det har blivit en hel del Bones-tittande. Just nu, säsong fem.
Min säng hos pappa är så smal så här sover vi på golvet, hehe...
Mamma och pojkvän har fightats på träningar, hehe.
Haha, vår humor. Min armträning har äntligen börjat betala av sig...
Jag har blivit besatt av att mixa hallon, blåbär och yoghurt. Och av att äta det, såklart.
CJ, däremot, har blivit besatt av facebook.
Vad gör man när det regnar och man inte har ett paraply? Man köper en regn-poncho.
CJ har kört bil i Sverige för första gången. Skall tilläggas att USA inte har någon form av högerregel. "Vadå, är det mitt fel om han kör på mig då om han kommer från höger?!"
Och igår var jag till ambassaden! Och ambassad-besökare, det är inte hela världen om mobilen är med. Visserligen vill dem inte det, men jag gick ensam dit och google-maps i mobilen fick leda vägen. Hur annars skulle jag hittat? ;) De tog min mobil och lade den i förvaring till jag var klar, de blev inte ens lite sura. Stäng av den bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej!. grym blogg, jag undrar om du accep om dina läsare addar eller blir vänn på facebook.

2011-07-13 @ 21:42:39
Postat av: emma

haha, att mixa frysta bär och yoghurt är så sjukt gott!

2011-07-13 @ 23:34:02
Postat av: Anonym

gäller de svenska körkorten i USA och sen tvärt om? :)

2011-07-14 @ 00:02:42
Postat av: donna.

oj, vilket resultat man ser av att du har tränat! (if that made sense..) hur tränar du så att du får fasta armar? du har an amazing body! forreaal!

2011-07-14 @ 11:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback