Amerikanska ambassaden part two

Idag gick jag in på ambassadens hemsida för att se om det fanns några tidigare datum att få gå på intervjun. Till min stora glädje fanns det en tid. Jag försökte avboka min första tid för att ändra till den tidigare. Allt gick bra... trodde jag ja! Det visade sig att helt plötsligt var min första tid avbokad, och det fungerade inte att boka en ny tid! Paniken som kom krypande, inte okej.

Jag grät som ett litet barn och sade till CJ att allt kommer gå käpprätt åt helvete och jag var typ hysterisk. Men någonstans i mitt hysteriska jag fanns ett lugnt jag som mailade ambassaden och förklarade att någonting gått fel i deras system. En kvart senare fick jag svar att jag fått tid den 12 juli, och intervjun den 27 skulle de avboka åt mig så allting blev rätt.

Så nu håller vi tummarna att allting går bra! Okej? Dessutom har jag idag skickat in min ansökan till CSN om studielån.

Kommentarer
Postat av: Martina

Favorit blogg numbero 1, check! (: Jag tänkte bara fråga dig vad du ska plugga till och om du vet om du får jobba som det i andra länder sen, inkluderat sverige?! Jag funderar seriöst på att dra på college men är fundersam om det är värt det om jag inte ens kan använda utbildningen i sverige sen om jag vill tillbaka. Dessutom är jag väldigt sugen på arizona, vet verkligen inte varför, har aldrig vart där, men det verkar som ett spännande ställe (: haha

Postat av: Cecilia

Hoppas att allt går bra nu! Lycka till med allt. En fråga, Vad tycker CJ om maten I sverige? är den bättre eller sämre än den amerikanska maten? Har han någon favorit mat då alltså svensk mat ?

2011-07-06 @ 12:14:50
Postat av: Nadja

Jag skickade också precis in CSN, nu är det bara att vänta.. Det som jag är sämst på.. Lycka till på intervjun, som sagt vet jag inte om det är en så bra idé att säga att du är förlovad.. Jag vet att folk har haft problem med det tidigare men det gör du ju såkart som du känner för :)

2011-07-06 @ 13:26:05
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback